imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

اولین بازدید میدانی دکتر مطلق مدیرعامل محترم موسسه جهاد استقلال از کارخانه جهاد زمزم

اولین بازدید میدانی دکتر مطلق مدیرعامل محترم موسسه جهاد استقلال از کارخانه جهاد زمزم

دکتر عبدالهادی مطلق در مورخ 8 آذر 1401با حکم وزیر محترم جهاد کشاورزی به عنوان مدیرعامل موسسه جهاد استقلال معرفی شد، بعد از معارفه در همان روز جلسات متعددی را با مدیران حوزه های مختلف موسسه و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار و سیاست های مدیریتی خود را تبیین و ابلاغ نمودند.

 9 روز پس از معارفه و در روز پنج شنبه 17 آذر 1401، آقای دکتر مطلق بعنوان مدیریت عامل موسسه استقلال در اولین بازدید میدانی از مجموعه کارخانجات جهاد زمزم به اتفاق آقایان دکتر غیرتی عضو هیات مدیره موسسه و دکتر عابدی زاده سرپرست مدیرعاملی شرکت جهاد زمزم به کارخانه این مجموعه واقع در مشهد مقدس عزیمت و علاوه بر بازدید از قسمتهای مختلف کارخانه و خطوط تولید در نشستی صمیمانه  با پرسنل شاغل در این واحد به گفتگو نشستند، در این نشست ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آن واحد تولیدی، برخی موارد را جهت پیگیری و اجرا به مدیران مجموعه و پرسنل متذکر شدند.