imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

دپارتمان تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه  (R&D): عبارتست از انجام هرگونه کار خلاق، به طریقی نظام مند به منظور افزایش انباشت دانش از جمله دانش بشري، فرهنگی و اجتماعی و استفاده از این انباشت دانش براي طرح کاربردهاي جدید می باشد.

شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با داشتن ساختار سازمانی،تجهیزات آزمایشگاهی وکارگاهی و نیروی متخصص و تجربیات و سوابق تولید 35 سال در این صنعت  در راستای تامین رضایت مشتریان ، تلاش در امر تولید محصول با کیفیت ، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و ارتباط مستمر با مصرف کنندگان ، خدمات دهی آزمایشگاهی این صنعت و همچنین استفاده از مواد اولیه مناسب، اصلاح و بهبود فرایند تولید، بومی سازی و ساخت برخی از تجهیزات خطوط تولید متناسب به تکنولوژی روز دنیا مورد نیاز کارخانجات تابعه خود گروه تحقیق و توسعه کارخانجات را در کنار آزمایشگاه های همکار (اکرودیته) با اهداف ذیل را دراین شرکت به بنیاد نهاده است :

  • آگاهی از آخرین استاندارد ها و تکنولوژی های روز مواد اولیه و تجهیزات و فرآیند تولید لوله پلی اتیلن در دنیا
  • ارتقاء سطح بهره وری ، دانش و مهارت نیروی انسانی با برگزاری کلاسهای توجیهی
  • ارتباط مستمر با مصرف کننده جهت شناخت و بررسی مشکلات و رفع آنها
  • ارایه سمینار و کارگاه آموزشی در اقصی نقاط کشور
  • طراحی و ساخت محصولات جدید متناسب با نیاز مشتری
  • طراحی و ساخت و ارتقاء تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید کارخانجات
  • ارتباط مستمر با تولیدکنندگان برتر محصولات، سازندگان تجهیزات خطوط تولید و آزمایشگاههای داخل و خارج کشور

واحد تحقیق و توسعه  این شرکت درکارخانه جهاد زمزم زنجان خود با داشتن شرایط لازم موفق به دریافت گواهی تحقیق و توسعه از سازمان صنایع و معادن استان زنجان گردید و تحقیق و بررسی خود در جهت بهبود فرایند تولید،  بروز رسانی تکنولوژی تجهیزات تولید مورد نیاز خود را با استفاده از تجارب کشور های اروپایی و دانش فنی متخصصین شرکت نسبت به ساخت کالیبراتور قابل تنظیم برنجی در سایز های متفاوت (20 تا  560 میلی متر) و قالب های لوله و اتصالات پلی اتیلن بصورت موفقیت آمیز انجام گردیده است.

 

لینک های مرتبط: