imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال در نشست ریاست محترم جمهوری با تجار و فعالان اقتصادی ایران و کنیا

حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال در نشست ریاست محترم جمهوری با تجار و فعالان اقتصادی ایران و کنیا

رئیس جمهور محترم در این دیدار، اراده سران ایران و کنیا را معطوف به ارتقای روابط اقتصادی و تجاری فیمابین دانست و با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده برای افزایش ۱۰ برابری حجم تبادلات تجاری در گام اول توسعه مناسبات افزود: امکان افزایش ۱۰ برابری حجم تبادلات تجاری با توجه به ظرفیت‌های موجود کاملا در دسترس است.
دکتر رئیسی با بیان اینکه دفاتر بازرگانی در دو کشور می‌توانند متکفل شناساندن ظرفیت‌های متقابل باشند، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و فعال شدن خطوط کشتیرانی، ایجاد زمینه تسهیل رفت و آمد تجار و گردشگران میان دو کشور از جمله با راه‌اندازی خطوط هوایی، کاهش هزینه‌های تجاری با اصلاح تعرفه‌ها و برقراری تعرفه‌های ترجیحی و تسهیل ارتباطات پولی، مالی و بانکی میان ایران با کنیا و دیگر کشورهای آفریقایی از جمله زمینه‌های لازم برای گسترش تعاملات اقتصادی و تجاری فیمابین است.

رئیس جمهور افزود: ضرورت دارد وزارتخانه‌های متولی در این زمینه‌ها در کشورهای ایران و کنیا با فعالیت مضاعف از فعالان اقتصادی و تجاری دو کشور حمایت کنند تا روابط فیمابین روز به روز توسعه بیشتری پیدا کند.
دکتر رئیسی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در نشست مشترک فعالان اقتصادی دو کشور و مشاهده اراده آنها برای ارتقای تعاملات فیمابین، از همه دست‌اندرکاران برگزاری این نشست نیز قدردانی کرد.
آقای دکتر مطلق در نطق خود افزودند: موسسه جهاد استقلال به عنوان بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور آماده واردات گوشت و دام از کشور کنیا می باشد و با توجه به جلسات متعدد با تجار و فعالان اقتصادی کنیا و همچنین مذاکرات با سازمان دامپزشکی دو کشور، از فراهم شدن مقدمات عقد تفاهم نامه واردات گوشت قرمز از کنیا خبر دادند.

در نشست مشترک تجار و بازرگانان ایرانی و کنیایی با رئیس‌جمهور، دو قرارداد همکاری فروش نیسان زامیاد ایرانی به کنیا و واردات گوشت قرمز به ایران از این کشور، توسط بخش خصوصی دو کشور امضا شد.
مجوز واردات گوشت قرمز از کنیا که پس از بررسی‌های تفصیلی سازمان دامپزشکی و صدور تاییدیه‌های بهداشتی صادر شده است، می‌تواند به تعدیل قیمت گوشت در بازار ایران کمک کند.