imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

موسسه جهاد استقلال با حضور شرکت‌های دانش بنیان، یک دهکده پیشرفته در بخش کشاورزی را به زودی افتتاح می‌کند.

موسسه جهاد استقلال با حضور شرکت‌های دانش بنیان، یک دهکده پیشرفته در بخش کشاورزی را به زودی افتتاح می‌کند.

آقای دکتر عبدالهادی مطلق رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه جهاد استقلال در جریان بازدید روز شنبه هفدهم تیرماه ۱۴۰۲ از اراضی تحت مالکیت موسسه جهاد استقلال در استان البرز و راه‌اندازی یک دهکده پیشرفته کشاورزی بیان کرد: طی یک قرارداد ۱۵ ساله قرار است دهکده نوآوری و امنیت غذایی و کشاورزی با ۱۶ سوله ۱۸۰۰ متری و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زمین‌های کشاورزی در ۵۰ هکتار از اراضی متعلق به موسسه جهاد استقلال ایجاد شود.

ایشان با اشاره به راه‌اندازی این دهکده، یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دانش بنیان‌ها، نمی‌توان در دوره ریاست جمهوری فردی که ما وی را به عنوان یار رهبری می‌دانیم، در تحقق این امر نکوشیم. انتظار مردم و افرادی که رای دادند و به حکومت امیدوار هستند، این است که در این دولت کارها به سرعت پیش رود. مردم شریف ما شایسته بهترین شرایط زندگی هستند و به نظر من هر کس در این راه قدم بردارد جهاد کرده است.

مطلق با اشاره به شرکت‌های متقاضی استقرار در دهکده، گفت:  این شرکت‌ها همه توانمند هستند و می‌توانند تحول ایجاد کنند. ما با تحولی که این دوستان ایجاد می‌کنند، به مردم خدمت می‌کنیم.

رشید جلالی مدیرعامل شرکت شتابدهنده زیست پویش سورین، مجری طرح دهکده نوآوری و امنیت غذایی کشاورزی، هدف از همکاری با موسسه جهاد استقلال را تکمیل یک شهرک کامل در حوزه کشاورزی روزآمد در بخش‌های هوش مصنوعی، صنایع، تبدیل، فرآوری، بسته بندی، صادرات، برندسازی و مواردی از این دست اعلام کرد و افزود: این فعالیت‌ها در کنار پرداختن به حوزه‌های زراعت، باغداری و پرورش دام و طیور و آبزیان انجام می‌شود.

مهدی دادفر، قائم مقام موسسه جهاد استقلال ضمن بازدید از این مجموعه گفت: این مجموعه در اختیار انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بوده است که بر اساس تصمیم اتخاذ شده در سال ۱۴۰۰ ،بهره‌برداری آن به موسسه جهاد استقلال سپرده شد و این موسسه نیز طی تفاهم چهارجانبه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مادر تخصصی خدمات پشتیبانی کشاورزی، سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت شتاب‌دهنده زیست پویش سورین، این اراضی را به شهرک علم و فن آوری تبدیل کرده است.

جلالی مدیرعامل شرکت شتابدهنده زیست پویش سورین در پایان بیان کرد:در حال حاضر مشکل بزرگ بخش کشاورزی کشور ما، انحصار آموزش به حوزه مهندسی کشاورزی است و در بخش‌های دیگر مانند بیوتکنولوژی کشاورزی و تحقیقات، آموزش کمتری داریم. وی با اشاره به این موضوع که برنامه‌ریزی برای افتتاح این دهکده در تیرماه سال گذشته انجام شده بود، گفت: به دلیل وقوع مشکلات متعدد در این ارتباط، افتتاح این دهکده بر اساس برنامه از پیش تعیین شده محقق نشد. اما به پشتوانه قرارداد ۱۵ ساله‌ای که با موسسه جهاد استقلال منعقد شد، این طرح به عملیاتی شدن نزدیک شده است.