imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

توسعه و تقویت تولید در شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی

توسعه و تقویت تولید در شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت جهاد زمزم روز چهارشنبه 25 مرداد1402،حسب دستور مقام عالی وزارت جلسه ای با دعوت جناب آقای دکتر محمدی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت و با حضور جناب آقای دکتر نیازی معاون محترم آب و خاک وزارت ، مدیر کل محترم حقوقی وزارت ، مدیر کل محترم مالی وزارت ، هیات مدیره محترم صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و هیات مدیره جهاد زمزم و … در راستای همکاری ، تعامل و بهره گیری از پتانسیل و ظرفیتهای کاری شرکتهای تابعه وزارتخانه به ویژه شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم  در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تشکیل گردید.

در این نشست آقای دکتر محمدی در ابتدا با ذکر این مهم که وزیر محترم نگاه ویژه ای به توانمندسازی و همکاری موثر بین شرکتهای تابعه وزارتخانه دارند ، تاکید داشتند این نگاه ارزشمند  باید به زیرمجموعه­ ها و سازمان های جهاد کشاورزی نیز تسری پیدا نماید .

محمدی در ادامه اعلام نمودند این برای ما قابل قبول نیست که شرکتهای وابسته به وزارتخانه؛ هیچگونه ارتباط کاری با ما نداشته و روابط کاری خود را به بیرون از وزارتخانه توسعه دهند و بایستی از ظرفیت شرکتهای تابعه در جهت توسعه فعالیتهای کشاورزی و کاهش هزینه های تولید به نحو احسن استفاده گردد ایشان دربخشی دیگر از بیانات خود یادآور شدند  تاکید آقای وزیر نیز همین است که مجموعه هایی که نسبت کاری با یکدیگر دارند باید از ظرفیتهای خود در جهت پویایی و شکوفایی بخش استفاده نمایند.

در ادامه جناب آقای دکتر نیازی معاونت آب و خاک وزارت در خصوص ظرفیتهای آن معاونت موضوعاتی را بیان داشته و با استقبال از دستور مقام عالی وزارت  آمادگی خود را جهت یافتن سازوکارهای قانونی و توسعه همکاری با جهاد زمزم از طریق انعقاد قرارداد برای تامین لوله و تجهیزات مورد نیاز اعلام داشتند.

 در این نشست آقای علی اشرف منصوری مدیرعامل محترم جهاد زمزم ضمن تشکر ازمقام عالی وزارت و جناب آقای دکتر محمدی و همراهی معاونت آب و خاک  و سایر اعضاء بابت پیگیری و برگزاری جلسه در کوتاه ترین زمان ممکن، مواردی در خصوص ظرفیت های همکاری با معاونت آب و خاک و همچنین توفیقات در چند ماه اخیر و فعال شدن کارخانجات تابعه در 5 نقطه کشور بیان داشتند که مورد تحسین حاضرین قرار گرفت، منصوری در ادامه آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری برای تامین لوله های مورد نیاز کشاورزان  و سایر مجموعه های مختلف وزارتخانه بویژه معاونت آب و خاک با رعایت کیفیت و کمک به کاهش هزینه های اجرای سیستم های نوین آبیاری اعلام و یادآور شدند سود حاصله از درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز به بدنه وزارت و در جهت کمک به توسعه طرحهای کشاورزی تزریق خواهد شد

سپس عابدین عابدی زاده رئیس هیئت مدیره شرکت جهاد زمزم نیز ضمن تشکر از نگاه مثبت آقای وزیر و دکتر محمدی مبنی بر توجه به شرکتهای وابسته به وزارتخانه با بیان این مهم که فلسفه تاسیس شرکت جهاد زمزم در سال ۱۳۶۲ با هدف تولید لوله های آبرسانی و بازوی تولیدی لوله های پلی اتیلن جهت آبیاری و آبرسانی در وزارتخانه بوده است که سالهاست این ارتباط به دلایلی نحیف و ضعیف شده است لذا انتظار می رود وزارتخانه آن نگاه گذشته را ترمیم و با نگاه جدید مجددا این شرکت را به خوشنامی گذشته برگرداند.

در ادامه جلسه سایر اعضاء ازجمله آقای مهندس شمس عضو محترم هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری ، مدیر کل محترم مالی وزارت و مدیر کل محترم حقوقی با حمایت از دستور وزیر محترم به فراخور موضوع مواردی جهت توسعه همکاریها و چگونگی انعقاد قرارداد با شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم مطرح نمودند.

در پایان این جلسه مقرر گردید ظرف هفته آینده (روز شنبه) جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان اعضا، تشکیل و جهت تسهیل و تسریع در روند اجرای همکاری های مشترک نسبت به تهیه پیش نویس قرارداد برای اجرایی شدن این مهم حداقل در سطح 15 استان اقدام نمایند.