imp source https://www.bluehers.com. Up To 60% Off swiss replica watches. High Technology best replica watch site 2022. Clicking Here www.natl-scientific.com. Read Full Report swiss replica watches. Buy now best https://www.accountingwatches.com/. look at these guys 3domegawatches.com. site here richard mille replica. great post to read audiowatches.com.
۸۸۹۳۸۶۷۶-۸

تولیدات کارخانه ایرانشهر جهاد زمزم حامی بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

تولیدات کارخانه ایرانشهر جهاد زمزم حامی بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم،  پنجشنبه مورخ دوم آذر ماه 1402 آقای مهندس منصوری مدیرعامل به همراه دکتر عابدی زاده رئیس هئیت مدیره شرکت جهاد زمزم  در راستای تقویت تولید و اشتغالزایی کارخانجات این شرکت ضمن بازدید از کارخانه ایرانشهر و سپس با حضور در سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و در محل دفتر ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی با جناب آقای مهندس حسینی نشست داشتند. در این جلسه چند ساعته که به همت و همراهی مهندس حسینی و با حضور مدیران و معاونین و مدیران کل وابسته سازمان در سالن جلسات به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شهرستان­های استان برگزار شد مسائل و موارد مختلفی حول محور امنیت غذایی، تغذیه سالم و رابطه مستقیم آن با تولید در بخش کشاورزی طرح موضوع شد. در این نشست صمیمی آقای منصوری مدیرعامل شرکت جهاد زمزم نیز با بیان اینکه یکی از استان­های با ظرفیت­های مهم در بخش کشاورزی؛ سیستان و بلوچستان می باشد که خوشبختانه با توفیقاتی که مدیریت جهاد کشاورزی این استان در بخش­های مختلف کشاورزی به دست آورده­ اند نشان از درایت و تدبیر و استفاده از پتانسیل­های بالقوه از نیروهای انسانی و منابع طبیعی در این استان بوده است؛ آقای منصوری خاطرنشان نمودند این استان با ظرفیت‌های فراوان کشاورزی با اقلیم متفاوت و گونه‌های منحصر به فرد گیاهی یکی از استعدادهای درخشان در بخش کشاورزی است و شرکت جهاد زمزم نیز یکی از کارخانجات خود را با همین نگاه در این استان تاسیس نموده  است که بخشی از بازوی تولید را تقویت نماید، ایشان اعلام کردند که جهاد زمزم متعلق به وزرات جهاد کشاورزی است و فلسفه تاسیس این شرکت نیز کمک به بخش کشاورزی و آبرسانی در حوزه کشاورزی و تاثیر در افزایش بهره وری مصرف آب بوده است.

کارخانه ایرانشهر جهاد زمزم به مانند چهار کارخانجات دیگر این شرکت با تمام ظرفیت تولیدی و با بهترین کیفیت محصولات در راستای آبیاری تحت فشار و استفاده در سامانه های نوین آبیاری آمادگی انجام خدمات به کشاورزان عزیز استان سیستان و بلوچستان می باشد؛ در این نشست دکتر عابدی زاده رئیس هئیت مدیره شرکت جهاد زمزم ضمن قدردانی از ریاست محترم سازمان ابراز نمودند: با عنایت به استقرار یکی از کارخانجات جهاد زمزم در یکی از استان های مرزی کشور، انتظار می رود در ادامه این ماموریت در راستای هم افزایی و سیاست های ابلاغی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در ابتدا از پتانسیل­ های موجود شرکتهای تابعه این وزاتخانه بهره گرفته شود؛ در پایان مهندس حسینی با تاکید بر این موضوع که این سازمان همواره نگاه مثبتی به شرکت جهاد زمزم داشته و این شرکت را از آن مجموعه خود می داند و اولویت همکاری ما در ابتدا شرکتهای وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است که این مهم در نشست قبلی با جناب آقای دکتر مطلق مدیرعامل محترم موسسه جهاد استقلال نیز طرح موضوع شده است؛ ایشان در ادامه به کلیه معاونین، مدیران دستگاه های وابسته اعلام نمودند که در اجرای پروژه ها و طرحهای بخش کشاورزی صرفاً مجاز به استفاده از محصولات تولیدی شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با اولویت کارخانه ایرانشهر می باشند.